Direktlänk till inlägg 30 maj 2011

bara dåliga förhållanden!

Av livetsord - 30 maj 2011 10:56

alla mina förhållanden har varit skit.

min första riktiga kärlek som jag var ihop med

i över tre år slog mig, våldtog mig, var spel och alkoholmissbrukare.

när vi flyttade ihop ignorerade han mig totalt.

men jag fick nog, så jag lämnade honom.

men att jag stod ut i över tre år förstår jag inte.

min andra kille var väldigt noga med att påpeka att jag

var en korkad jävla idiot.

blåst rent ut sagt.

han var väääldigt aggresiv.

han gjorde konstigt nog aldrig mig illa mer än med orden.

tredje killen har någon psykiskstörning.

han fick mig nästan att göra mig av med alla mina älskade katter.

han var grymt duktig på att manipulera mig och få mig precis dit han ville.

han fick mig ofta att känna mig värdelös och inte ens vara vatten värd.

men jag insåg efter ett tag att jag mådde skit av att vara ihop med

honom så jag lämnade honom.

strax därefter träffade jag en annan kille.

tanken var bara att vi skulle träffas och ha sex med varandra,

men jag märkte snabbt att han snart fick känslor för mig.

och jag började sakta med säkert få känslor för honom också.

tre månader senare blev vi ihop och har varit det sen dess.

han är den bästa killen man kan ha.

jag kan inte fatta att jag har träffat en så underbar kille som han.

alla andra har ju varit skit och så träffar jag honom som verkligen

är en helt underbar människa.¨

jag har i hela mitt liv fått bekräftat att jag är en värdelös människa.

både av min familj, pojkvänner, vänner och inom arbetet.

bara mina katter har visat hur mycket jag betyder för dom.

därför skulle jag göra allt för mina katter.

en av dom jag har har jag fött upp på flaska så ja alla mina 

katter är som mina barn.

under åren som gott så har min depression gått upp och ner.

men när jag mått som mest dåligt så är det mina katter

som fått mig att inte ta livet av mig.

jag vill att dom ska komma till ett bra hem.

men jag har insett idag att två av dom skulle inte klara sig

utan mig.

jag är helt enkelt deras mamma!

den tredje katten är min sambos, det var kärlek vid första

ögonkastet när dom träffades.

och hon som alltid har varit rädd när det kommer nya människor.

så jag har gett henne till min sambo.

ja det blev lite allt möjligt skrivet i detta inlägg.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av livetsord - 25 september 2011 17:25

känner mig så lurad, utnyttjad! 17 jävla år där jag har ställt upp, låtit dig gråta och ta ut din ilska på mig. trots mina depressioner har jag kommit till dig när du behöver mig. och vad faan får jag för det? en massa skit. 17 jävla år...

Av livetsord - 28 juli 2011 14:21

det finns en person som jag hatar så otroligt mycket. och det är min föredetta chef. hon tog mitt jobb ifrån mig och sa aldrig någon anledning till varför. hon lämnade mig med en massa frågor utan svar. hon har själv blivit sparkad nu. på...

Av livetsord - 21 juni 2011 11:03

jag är så fruktansvärt trött på att alltid vara mer eller mindre deprimerad. jag vill för en gångs skull känna hur det känns att vara riktigt lycklig. jag har haft perioder då jag mått bra, men jag har aldrig varit riktigt lycklig. jag ha...

Av livetsord - 17 juni 2011 10:12

min läkare ringde mig och frågade hur jag mådde och jag var för en gångs skull ärlig och sa hur det egentligen var. att jag mådde skit och planerade att ta livet av mig. han ringde direkt till psyket så att jag fick komma dit. läkarna där v...

Av livetsord - 30 maj 2011 10:49

jag kämpar varje dag för att inte ta livet av mig. av alla tabletter jag käkar dagligen så har dom ökat den som är stämningshöjande (lyckopillret). och det är ju alltid så att när man börjar käka antidepressiva så blir allt mycket värre innan...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards